Blovstrød Triathleten

Blovstrød Triathleten er en af Danmarks ældste tri-klubber, med tilhørsforhold i Allerød, hvor Blovstrød og Engholm svømmehaller er omdrejningspunkt for svømme fællesskabet.

Klubbens formål er at dyrke triatlon og duatlon, men først og fremmest at have et hyggeligt samværd. Derfor er kontigentet holdt på et minimum således at alle kan være med.

Svømmetræningen:

Engholm svømmehal mandag og fredag start kl 5:30 til kl 7:00

Blovstrød svømmehal onsdag start kl 5:30 til kl 7:00

Engholm svømmehal søndag start kl 8:00 til 10:00 (telefon kæde tilmelding)

Ved tilmelding til svømning har man adgang til alle svømme tider.

Støttemedlemskab er for personer, som ønsker at støtte Blovstrød Triathleten. Medlemskabet giver mulighed for at kunne deltage i 10 gange svømning om året efter frit valg. Som støttemedlem har man derfor ikke stemmeret til generalforsamlinger mm.

Tilmelding forgår via klubmodulet.

Via klubmodulet kan man ligeledes kontakte bestyrelsen hvis der er spørgsmål omkring klubben.

Håber vi ses i Blovstrød Triathleten

idrætsforeneingen Blovstrød TRI-ATHLETEN - rørsangervej 13 - 3460 Birkerød - Tlf: +4520817191 en løsning fra Klubmodul